29 november 2016

Dislike

Allmänt

Taggar för gympass ikväll innan vi går på veckans första ispass.
Linda och jag hann också med ett snabbt gympass igår och det var länge sedan vi körde raka marklyft....baksida ben känns idag och gör att om jag tappar något på golvet får det fasiken ligga kvar tills imorgon.

Denna vecka ska Leah rida två gånger då hon missade ett tillfälle när hon bröt armen. Hon var exalterad över det igår och sa att hon kommer bli dubbelt så bra denna vecka <3

Känner redan nu hur trött jag kommer att vara imorgonbitti. Och min första känsla imorse var att jag längtar tills jag får lägga mig och sova igen.
Lite jobbigt att börja dagarna så och har ibland svårt att switcha hjärnan till mer positiva tankar när jag väl är i fel mood. Men men vem orkar gå runt och vara solskensglad jämt? Inte jag iallafall och för er som lyckas, I kind of dislike you 😉

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress