31 maj 2016

snabbträning

Allmänt

Idag har jag ett stort I-lands irritationsobjekt, toaletten. Har sån SJUK träningsvärk att jag fasar för att sätta mig på den där vita runda cementklumpen till toalettring. Och jag överdriver inte. Vet inte vilken övning det var i söndags vi gjorde som gav sån sjuk träningsvärk men helt klart ska den inte göras om :P Så mitt nr 2 största irritatonsobjekt är toaletten, Nr1 kan liknas vid en toalett men vi stannar där gottfolk.....
 
Dagen går åt till jobb och blir snabbträning på lunchen med Linda så vi kan få åka hem efter jobbet direkt =) En sak är säkert att det blir ingen övning med ben/rumpa iallafall ;) 
Hemma hoppas jag på sol så att man kan få lägga sig och slumra i värmen lite, vår kompis Jenny hjälper oss att hägna in vår trädgård så man slipper gå ut med hundarna varje gång. Tror hon är färdig med alla stolp så i veckan får vi hjälpas åt att sätta dit nätet :) 
Kim kanske cyklar en sväng idag så får se om jag orkar haka på, är fortfarande lite seg i kroppen så känner att en uthållighetsrunda inte är att tala om ;) 
Börjar känns lite press för Halvvättern, skulle behöva någon långrunda till i kroppen innan det är dax. Sen vet jag att hur man än gör så är 15-30 mil på cykeln aldrig behagligt för rumpan :P 
 
Måste ta lite mer träningsbiler med =) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress