30 juni 2016

orkar inte.

Allmänt

Jobbet är något jag inte skriver mycket om man jäklar vad mycket jag har att göra nu, blir övertid nästan varje dag. Men men om 4v är det min semester som börjar så då får grabbarna här jobba extra åt mig ;) 
Ikväll har vi fysträning på IP, inte alls pepp då jag fortafarande har hemska mardrömmer från söndagspasset i Fålehagen ;) Kommer aldrig mer kunna äta pannkaka till frukost! 
Asså älskar att alla bilder jag tar i en spegel ska ALLTID hundarna vara med på. Är det inte hela hunden i bild så är det en nös, ett öra eller en klo. Men men kanske är kortnördar som sin matte. 
Kim är iväg på en spännande sak idag, har inte frågat om jag får skriva ut vad det är här så bäst att låta bli. Får fråga hemma sen =) 
Får ta med en egen hjärtstartare ikväll för shit va trött jag är! Måste somna tidigare på kvällarna.
Nu hem och äta något innan vi ska samlas på fysen, (det blir inte pannkaka!) Imorgon tror jag vi ska simträna igen, hoppas på mindre blåst så man slipper få kallsupar hela tiden :P 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress