29 februari 2016

Omotiverad

Allmänt

Jag vet inte varför, men just nu känns det sista jag har kvar i skolan är riktigt tungt, jag vet att det är en livsinvestering men just nu ser jag bara spännande saker som rinner ur mina händer för att tiden inte räcker till. But it’s going to be worth it. 

På väg till mormor, hoppas på Köttbullar ;). Mormor har haft stora problem! hon löser något sorts rebus i tidningen som finns varje dag och efter en vecka så hon skickar in svaren. Och hon har inte lyckats lista ut den sista, så idag på rasten tog alla jobbarkompisar sig i kragen och hjälpte till. Så efter en stund kom Isa/Ida på det :) Allt för mormor Aina :P

Är hockeyträning idag, känner mig fruktansvärt trött i både huvud och kropp efter allt som händer runt omkring så får se om jag tar mig ner ikväll. Vi har frivilliga träningar nu när vår säsong är slut. 

 Måste se till att bli klar med det sista i skolan med, mina kurser jag läste på högskolan i Affärsjuridik gick enkelt om man jämför med detta. Det kändes som en utmaning (o alla vet att jag älskar såna) men dessa kurser är mest läsa på och redovisa + att man kan det mesta (vilket många tycker är skönt jag tycker det är slöseri med tid) Men men det kommer bli bra till slut. Ingen kunskap är ju dålig kunskap ;)
Känner att bubbelbad och hårinpackning lockar ikväll och gärna sova i sängen innan kl 22. Dröm
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress